Development log #16
Hello, dear friends! We've been sitting pretty quiet lately because we were knee deep in our work. But it was worth it! There is a new story chapter ahead of us, as well as a small expansion—we would even say a revival for old locations. And of course a few new characters to meet!
Всем привет, дорогие друзья! В последнее время мы сидели довольно тихо, потому что были по уши в работе. Но оно того стоило! Впереди нас ждёт новая сюжетная глава, а также небольшое расширение, мы бы даже сказали оживление для старых локаций.
As you may have noticed, most of the locations in the game world seem pretty empty at the moment. And so it is, because initially we planned to gradually add new NPCs, especially to the cities. But due to problems with PayPal, lack of time, and simply because this idea was far from the first place in our list of ideas for implementation, we have partially reached it only now.
Как вы могли заметить, большинство локаций в мире игры на данный момент кажутся довольно пустыми. И так оно и есть, потому что изначально мы планировали постепенно добавлять новых НПЦ, особенно в городах. Но из-за проблем с пейпалом, нехватки времени и просто потому что эта задумка была у нас далеко не на первом месте в списке идей на воплощение, мы частично дошли до неё только сейчас.
But you won't be satisfied with friendly NPCs alone; there are a couple of very aggressive, but rather cute, additions to the old locations!
Но не одними дружелюбными НПЦ сытым будешь, впереди нас ждёт парочка весьма агрессивных, но довольно милых дополнений в старые локации!
They will definitely not let you get bored, we guarantee.
It's too early to talk about the timing, but we will definitely try to release this version closer to the second half of November or early December.
Они точно не дадут вам заскучать, гарантируем.
О сроках пока что говорить рано, но мы точно постараемся выпустить эту версию ближе ко второй половине ноября, или началу декабря.